Inspire1 Inspire1 Inspire1

DJI Care 1 vuoden Huoltosopimus (Inspire 1 2.0)

749.00

Ei varastossa, vain jälkitoimituksena

Toimitusaika: 5-7 päivää

DJI Care huoltopalvelun voit ostaa vain uuteen kopteriin tai kopteriin, joka on ollut aktivoituna vähemmän kuin 48 tuntia.

DJI Care on DJI:n tarjoama huoltosopimus kopterille. Tämän avulla pystyt lentämään huolettomasti, eikä tarvitse koko ajan pelätä sattuuko kopterille jotain ja mitä tehdä kun jotain sattuu. DJI Care tarjoaa kameran, kopterin ja gimbaalin korjaukset vikoihin, jotka ovat tapahtuneet laitteen normaalissa käytössä.

DJI Care 1 vuoden Huoltosopimus (Inspire 1 2.0) -tuote antaa sinulle käytännössä laitteen ostohinnan verran korjausrahaa DJI huoltopalvelussa. Eli kun ostat 749,00€ maksavan huoltosopimuksen, voit korjauttaa Inspire 1 2.0 kopteria 3399,00€ edestä DJI:n huoltopisteessä.

Ostamalla DJI Care huoltosopimuksen sitoudut DJI Care sopimusehtoihin.

Viralliset sopimusehdot löydät alla olevasta linkistä.

DJI Care Service Agreement

Yleisimmin kysytyt kysymykset

Mitä DJI Care huoltosopimus korvaa?

DJI Care korvaa kopterin, gimbaalin ja kameran vahingot, jos kopteri on tippunut, vääntynyt tai romuttunut, joko kuljettajan inhimillisestä erheestä tai muusta aihetuneesta syystä.

Kuinka kauan DJI Care on voimassa?

DJI Care huoltosopimuksen voi ostaa joko 6 kuukauden tai 12 kuukauden voimassaolojalla. Kun ostat DJI Care huoltosopimuksen uuden kopterin mukana, huoltosopimus alkaa 2 päivää sen jälkeen kun tuote on lähetetty meiltä tai mikäli noudat tuotteen huoltosopimus alkaa ostohetkestä. Mikäli ostat DJI Care huoltosopimuksen myöhemmin kuin kopterin ostopäivänä, niin huoltosopimus alkaa ostohetkestä. Lisätietoa voimassaoloajasta löytyy DJI Care palvelusopimuksesta.

Jos kopteri hajoaa takuuaikana, vähennetäänkö korjaukset minun DJI Care korjausrahoista?

Mikäli viallinen kopteri menee DJI:n takuuseen, niin DJI vastaa korjauksesta, eikä korjauskustannuksia vähennetä sinun DJI Care korjausrahoista.

Mitä teen kun kopteri hajoaa ja minulla on DJI Care huoltosopimus?

  1. Kun vahinko sattuu DJI kopterille ja sinulla on DJI Care huoltosopimus, ota yhteyttä DJI Support palveluun osoitteessa http://www.dji.com/support.
  2. Lähetä vaurioitunut DJI kopteri osoitettuun DJI huoltokeskukseen. Saat lähetysohjeet DJI Support palvelusta.

Missä poikkeustapauksissa DJI Care huoltosopimus ei kata korjausta?

DJI Care ei kata seuraavissa tapauksissa:

  1. Mikäli kopteri ja tarvikkeet ovat kokonaan tai osittain kadotettu.
  2. Mikäli kopteri ja tarvikkeet ovat varastettu tai hylätty.
  3. Mikäli vauriot ovat tulleet sopimattomissa lento-olosuhteissa.
  4. Kaikkia korjauskustannuksia vaurioista, jotka vesi tai kosteus on aiheuttanut.
  5. Akkujen, propellien, ohjaimen tai muiden tarvikkeiden korjauskustannuksia.
  6. Tahallisesti tapahtuneet vauriot
  7. Naarmut ja kuoren vauriot, jotka eivät vaikuta kopterin lento-ominaisuuksiin.
  8. Force Majeure tapauksiin suoraan tai epäsuorasti liittyvät vahingot.
  9. Huoltopyynnöt, jotka ovat huoltosopimuksen voimassaoloaikojen ulkopuolella.
  10. Missään muodossa välillisesti menetettyjä tai odotettuja ansioita.
  11. Lisämaksut jotka johtuvat tekniikan tai suorituskyvyn parannuksista.
  12. Henkilöihin tai omaisuuteen liittyvät vahinkokustannukset, jotka kopteri on aiheuttanut.
  13. Kaikki oikeustoiminnolliset maksut jotka liittyvät DJI Care takuusuojaan.

Viralliset sopimussäännökset löytyvät DJI palvelusopimuksessa.

Kuka maksaa postikulut, jos joudun lähettämään laitteen DJI:lle huoltoon?

DJI maksaa kaikki postikulut, mikäli kopteri lähetetään huoltoon omalta DJI korvausalueelta.

Mitä tapahtuu jos kopteri on täysin hajalla?

Sinun kopterisi luokitellaan olevan täysin hajalla jos yli 80% kopterin osista on vaurioitunut. DJI suosittelee näissä tapauksissa vaihtamaan kopterin uuteen.

6 kuukauden huoltosopimuksissa, mikäli kopterisi on täysin hajonnut ja se joudutaan vaihtamaan uuteen kopteriin, voit käyttää korjauskustannuksiisi tarkoitut rahat siihen, että saat uuden kopterin tilalle. Kuitenkin voit käyttää tätä optiota vain ensimmäisen 5 kuukauden aikana. Mikäli kopteri on kokonaan hajonnut tai oletetaan, että se joudutaan vaihtamaan uuteen viimeisen 30 päivän aikana, voit tällöin käyttää tähän jäljellä olevat korjausrahat tai vain 80% kopterin maksetusta ostohinnasta, jolloin loppusumma tulee maksaa vielä erikseen, mikäli haluat vaihtaa hajonneen uuteen kopteriin. Tämä on voimassa huoltosopimuksen viimeisen 30 päivän aikana.

12 kuukauden huoltosopimuksissa, mikäli kopterisi on täysin hajonnut ja se joudutaan vaihtamaan uuteen kopteriin, voit käyttää korjauskustannuksiisi tarkoitut rahat siihen, että saat uuden kopterin tilalle. Kuitenkin voit käyttää tätä optiota vain ensimmäisen 10 kuukauden aikana. Mikäli kopteri on kokonaan hajonnut tai oletetaan, että se joudutaan vaihtamaan uuteen viimeisen 60 päivän aikana, voit tällöin käyttää tähän jäljellä olevat korjausrahat tai vain 60% kopterin maksetusta ostohinnasta, jolloin loppusumma tulee maksaa vielä erikseen, mikäli haluat vaihtaa hajonneen uuteen kopteriin. Tämä on voimassa huoltosopimuksen viimeisen 60 päivän aikana.

Tutustu myös

Sulje

Kirjaudu sisään

Et ole vielä rekisteröitynyt? Ei hätää, rekisteröidy täällä.

Unohdin salasanani

Sulje

Rekisteröidy

Unohdin salasanani